dissabte, 12 de novembre de 2011

CÀNCER INFANTIL, UNA ANÀLISI PUBLICITÀRIA

Cristian Sànchez ens comenta un espot sobre el càncer infantil



 [1]  Els colors de l' escena són freds com el blanc o el blau clar per donar un cert to de fredor i a la vegada de tendresa amb una certa seriositat. L'espot utilitza primers plans per donar importància a aquelles accions que realitza la xiqueta. La música que apareix és tranquil·la, juntament amb els colors de les escenes i amb la tendra actitud de la xiqueta.
- [2] Els emissors visibles són la xiqueta que es talla el monyo per una causa solidària i el xiquet que canvia el monyo de la xiqueta per una gorra, ja que ell l'ha perdut. L'emissor real és la campanya de ajuda als xiquets amb cancer, anomenada "Asociación Afaanoc".
- [3] El missatge és el de fer veure a la gent que hi ha xiquets amb càncer i que es questió d'ajudar-los.
- [4] El receptor son totes aquelles persones que desconeixen el cancer en els xiquets i esten interesades en coneixer-ho. El temps horàri d' aquest spot pot ser a qualsevol hora del día ja que va dirigit per a totes les persones de qualsevol edat, ja siquen xiquets, adults o ancians.
- [5] El canal és la televisió, internet i cinema, ja que ho poden posar en els anuncis d' abans de la pel·lícula.

- [6] Context i supercontext. L'espai físic en què es desenvolupa l'espot. Comença amb la xiqueta al llit, escolta un cotxe que arriba a sa casa, és el germà que pateix càncer. Com que el xiquet no té monyo, decideix tallar-se el seu per donar-li'l al seu amic-germà. Es diregeix cap al bany i busca unes tissores, se'l talla. Quan obri la porta apareix el xiquet amb els seus pares i aquests veuen a la xiqueta amb el pèl molt curt, se sorprenen. La xiqueta dóna el seu pel tallat al seu amic i aquest a canvi li regala la seua gorra. La xiqueta es mostra feliç perquè sap que ha fet un gran acte cap al seu a mic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada