divendres, 31 de maig de 2013

EL NOSTRE ALFABET. Cata i Laura.

ÁLVARO
 Quan veig IES Álvaro Falomir,
ja m'entren ganes de dormir.

BOTELLA
  La botella penjada, 
flota pel pati i nada.

COTXE
  Els cotxes aparcats
 estan amuntonats.

DISTÀNCIA
 La distància entre dos punts, 
ens fa estar més junts.


ESCALES
per les escales,
si no vas amb compte t'esvares.

FULLA
Cada fulla que respira
la vida t'estira.

GAT
 El reflex d'un gat miolant 
sembla el seu cant.
HERBA
L'herba em resa
tomba't ací estesa.

 
IMATGE



Una bona imatge
reflecteix el coratge.

JOIES
Aquestes joies,
les desitgen totes les noies.

Kina kasualitat
ke la K no hem trobat!

LLIBRES
Dels llibres que m'han regalat,
ja me n'he llegit un grapat.



MONEDES


Unes monedes m'he trobat.
Qui les haurà tirat?

NÚVOLS
Els núvols que veig en el cel
em recorden la teua mel.

OMBRA

La teua ombra s'estira
mentre el sol la mira.

POMES
Cada poma
té un aroma.


QUI ÉS?
I ella, qui és?
un dona del revés.

ROSA
 Una rosa m'han regalat
i al·lucinat m'han deixat!


SENYAL 


Escolta prima
del senyal no tinc rima

TAPS


I tú, què saps
dels taps?

ULL
I ja no vull
cap llàgrima a l'ull.

VISTA

La ullera despista
per no ser vista

W

Una W he trobat
escrita al terrat
XIQUETS
Conversen al pati animats
xics i xiques al mes de maig

Y
Encara que ell no ho crega
aquesta soca és una i grega.

ZEBRA
El pas de vianants
busca zebres pels voltants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada